اینکه قابلیت دارک مد دارین خیلی خوبه واقعا ادم چشمش توی سفید درد میگیره
خیلی عاااااااااااااااااااااااالی
مچکرم از هوشمند رابین عالیه سامانه معاملاتی کارگزاریتون
مچکرم از تیم بزرگ هوشمند رابین
دیدگاههای بازدیدکنندگان
اینکه قابلیت دارک مد دارین خیلی خوبه واقعا ادم چشمش توی سفید درد میگیره
623 روز پیش ارسال پاسخ {{up}} {{down}}خیلی عاااااااااااااااااااااااالی
617 روز پیش ارسال پاسخ {{up}} {{down}}مچکرم از هوشمند رابین عالیه سامانه معاملاتی کارگزاریتون
615 روز پیش ارسال پاسخ {{up}} {{down}}مچکرم از تیم بزرگ هوشمند رابین
615 روز پیش ارسال پاسخ {{up}} {{down}}